Regulamin!!! |
Blondy
Administrator
|
REGULAMIN FORUM!!!
I. Zasady dla użytkownika: 1. Każdy użytkownik ma prawo do jednego konta (nicka) na Forum. Używanie jednocześnie dwóch nicków jest zabronione i grozi usunięciem obydwu. Założenie nowego konta (nicka) jest dozwolone tylko w przypadku rezygnacji z poprzedniego i za zgodą Admina. 2. Zabrania się umieszczania na forum postów o treści: - obraźliwej - niecenzuralnej - niezgodnej z prawem - stanowiących reklamę, ofertę kupna–sprzedaży lub ofertę matrymonialną 3. Jeśli chcesz przedstawić opinię na temat kogoś/czegoś, niech będzie to opinia oparta na Twoich osobistych doświadczeniach. Każda inna jest niewiarygodna, ponieważ może być nieprawdziwa. A jeśli krytykujesz kogoś/coś w sposób jednoznacznie identyfikujący (np. z pełnego imienia i nazwiska/pełnej nazwy), nie męcz się. To i tak moze zostac usunięte. 4. Użytkowniku, zanim rozpoczniesz nowy wątek, sprawdź, czy dany temat nie był już poruszany. Jeśli był – zapoznaj się z nim, a w razie potrzeby kontynuuj. Powtarzające się wątki będą usuwane lub łączone – chyba, że moderator zadecyduje inaczej. 5. Jeśli jednak rozpoczynasz nowy wątek, zatytułuj go w sposób czytelny i zrozumiały, by inni użytkownicy wiedzieli, czego topic dotyczy. Tytuły: „Pomocy”, „?”, „ ” są nieczytelne i nie zawierają żadnych informacji. 6. Wielostopniowe „cytaty w cytacie” będą moderowane jako uciążliwe dla innych użytkowników 7. Problemy lub pytania dotyczące działania forum zgłaszamy moderatorom lub administratorom na PW. Zanim zgłosisz problem/pytanie zajrzyj do FAQ u góry strony. 8. Przy wybieraniu zdjęcia czy też obrazka do emblematu lub podpisu, pamiętaj o prawach autorskich i nie używaj cudzego materiału bez pozwolenia właściciela. 9. Użytkowniku – zanim wyślesz posta, skorzystaj z opcji podgląd – pozwoli Ci ona wyłapać ewentualne braki, literówki i błędy. Forum to nie czat, nie musisz się spieszyć. Prosimy również o rozsądne ilości emotikonów w treści – post upstrzony nadmiarem emotków jest po prostu nieczytelny. Jeśli zapomniałeś skorzystać z opcji „podgląd” a w poście są błędy itp. – skorzystaj z opcji w prawym, górnym rogu Twojego postu. II. Moderatorzy 1. Moderator ma prawo: - usuwać posty i topiki - edytować (moderować) posty - łączyć topiki - dzielić topiki - przesuwać topiki - blokować (zamykać) topiki - zwracać uwagę użytkownikowi na niewłaściwe zachowanie - brać czynny udział w interesujących go dyskusjach. Poza pełnioną funkcją, jest użytkownikiem jak wszyscy. 2. Moderator ma obowiązek - przestrzegać niniejszego regulaminu - usuwać z postów treści obraźliwe, niecenzuralne lub niezgodne z prawem - poinformować Administratora forum o rażącym lub nagminnym naruszaniu regulaminu, netykiety lub prawa. 3. Moderator nie ma obowiązku: - wdawać się w dyskusje na temat podjętych decyzji. - zabawiać się w archeologa i przekopywać stare wątki. Może to zrobić w miarę chęci i czasu. III. Administrator 1. Administrator ma prawo: - w zasadzie do wszystkiego 2. Administrator ma obowiązek - pilnować porządku na forum i sprawdzać czy moderatorzy spełniają obowiązki |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Regulamin!!! |
|
||
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.